Skip to content

Centrala dla placówki medycznej a wakacje

centrala dla placówki medycznej - wakacje

Dla wielu placówek medycznych wakacje są również sezonem urlopowym pracowników przychodni. Wraz z nim, ze względu na braki kadrowe, pojawiają się więc problemy z wykonywaniem pracy na dotychczasowym poziomie. Wirtualna centrala dla placówki medycznej czy dokładniej IVR – funkcja wirtualnej, telefonicznej centrali, w doskonały sposób odciąży pracowników pozostałych na stanowiskach. Pozwoli na ich pracę na najwyższym poziomie, nawet w mniejszym, okrojonym składzie.

Funkcje centrali dla placówki medycznej – idealne na czas urlopów:

1. Odtworzenie automatycznego, wakacyjnego komunikatu

Nic tak nie budzi w pacjentach irytacji, jak ciągły sygnał zajętości. Wirtualna centrala dla placówki medycznej pozwala na nagranie i odtwarzanie pacjentom dowolnego komunikatu informującego o okresie urlopowym i mniejszej ilości lekarzy na stanowisku. Przekaz “oddzwonimy”, sprawia że pacjent czuje się zaopiekowany i wie, że jego kontakt nie zostanie pominięty.

2. Kalendarz i planowanie przekierowania połączeń w centrali dla placówki medycznej

Kalendarz wirtualnej centrali pozwala na planowanie przekierowywania połączeń z dużym wyprzedzeniem. Jak to działa? Wybierasz wybrany okres czasu, w którym połączenia mają zostać przekierowane do  innego pracownika, który zastąpi osobę przebywającą na urlopie. 

3. Powiadomienia SMS

Centrala dla placówki medycznej daje również możliwość dodania nowego powiadomienia SMS do istniejącego drzewa IVR. Jeśli zdecydujesz się skrócić czas pracy placówki w okresie wakacyjnym lub nawet zupełnie ją zamknąć, możesz stworzyć szablon wiadomości SMS, która będzie automatycznie wysyłana do pacjentów, informując o okresie zamknięcia oraz powrotu.

centrala da placówki medycznej - powiadomienia SMS

4. Poczta głosowa centrali dla placówki medycznej

Umożliwia klientom nagranie wiadomości głosowej, która następnie zostanie automatycznie przesłana na twoją skrzynkę. Takie połączenia można więc odsłuchać i obsłużyć w odroczonym terminie. To alternatywne rozwiązanie które sprawdzi się nie tylko w sezonie urlopowym, ale również będzie na wagę złota dla biznesów w których wiele połączeń koliduje ze spotkaniami.

5. Automatyka

Automatyka, w postaci interaktywnego menu sterowanego klawiaturą to zdecydowanie jeden z największych atutów VoIP. To dzięki niemu możemy swobodnie budować swoje drzewo IVR i dzielić połączenia na grupy. Częścią ten automatyki jest kolejkowanie połączeń, które pozwala na taką organizację pracy, by dostępni w czasie urlopów pracownicy mogli profesjonalnie ją obsłużyć.

Sezon urlopowy z wirtualną centralą dla placówek medycznych

Okres urlopowy to nie lada wyzwanie dla placówek medycznych. W celu zadbania o jakość obsługi pacjentów oraz lepszej organizacji pracy, warto skorzystać z powyższych funkcji, które można dowolnie ze sobą łączyć. Wirtualna centrala dla placówki medycznej pozwala obsłużyć 90% połączeń*. System Unimed jest doskonałym rozwiązaniem dla Twoich potrzeb.

Zajrzyj do pozostałych artykułów. Sprawdź m.in. Jak powinna działać centrala dla placówek medycznych ?

*Na bazie badań od Datera.pl