Skip to content

Cennik

Decydując się na Unimed, decydujesz się na kompleksowy system, którego zadaniem jest skuteczna monetyzacja ruchu. Chociaż program jest dostępny w różnych wariantach, każdy z nich ma taki sam zestaw funkcji - jedyna różnica dotyczy liczby użytkowników mogących z niego korzystać. Dlatego też podstawowym pytaniem, jakie należy sobie zadać, wybierając wariant systemu, jest to o wielkość zespołu roboczego.

Rozróżniamy w systemie 2 typy ról:

operator

osoba, której zadaniem jest odbierać i wykonywać połączenia telefoniczne, sms ect.

użytkownik

osoba nie pracująca w call center- np. właściciel, manager placówki, koordynator ect.

Sprawdź, która wersja systemu będzie dla Ciebie najlepsza.

i

Rekomendację pakietu dokonujemy na podstawie ilości operatorów oraz Szacowanej Wielkości Ruchu. Szacowana wielkość ruchu dla Twoich parametrów to 4594 kontaktów miesięcznie. Szczegóły sprawdzisz w kalkulatorze optymalizacji.

Sprawdź jak to liczymy
Ilość operatorów we wszystkich kolejkach
Ilość kont użytkownika
Wdrożenie
Abonament za usługę:
lub jednorazowo, płatne z góry
Wysyłka i odbiór wiadomości SMS
Wysyłka SMS z szablonu
Moduł wysyłki maili
Moduł statystyk dla managera
Moduł wizyt
Konsultacja w trakcie kick off
Pogłębiona analiza potrzeb i zasobów
Konfiguracja systemu Unimed
Szkolenie z obsługi Unimed

Pakiet START

1 - 2
1
2,500 zł netto
590 zł / m-c
5 664 zł zamiast 7 080 zł

Pakiet OPTIMUM

7-10
2
6,490 zł netto
1,490 zł / m-c
14,380 zł zamiast 17,880 zł

Pamiętaj, że koszty telefonii VoIP nie są wliczone w koszty systemu Unimed.
Szczegóły dodatkowych kosztów znajdziesz w sekcji FAQ.

Potrzebujesz indywidualnego wdrożenia? Skontaktuj się z nami.

Dopasujemy idealne rozwiązanie, które spełni oczekiwania Twojej placówki. Napisz do nas, a my wrócimy do Ciebie z ofertą.

Zapytaj o indywidualne wdrożenie

W pakiecie darmowe szkolenie z narzędzia dla zespołu

Zapewniamy kompleksowe szkolenie wprowadzające dla Twojego zespołu. Poza szkoleniem możesz liczyć na stałe wsparcie naszego supportu - jesteśmy dostępni telefonicznie na infolinii oraz mailowo.

W każdej z wersji systemu Unimed zawarte są następujące moduły:

Wysyłka i odbiór
wiadomości SMS

Wysyłka SMS
z szablonu

Moduł wysyłki
maili

Moduł wizyt

FAQ

Czy mogę przetestować Unimed przed zakupem?

Tak, oferujemy 14-dniowy okres próbny, podczas którego możesz korzystać z pełnej funkcjonalności Unimed bez żadnych zobowiązań.

Czy mogę przetestować Unimed przed zakupem?

Tak, oferujemy 14-dniowy okres próbny, podczas którego możesz korzystać z pełnej funkcjonalności Unimed bez żadnych zobowiązań.

Czy mogę przetestować Unimed przed zakupem?

Tak, oferujemy 14-dniowy okres próbny, podczas którego możesz korzystać z pełnej funkcjonalności Unimed bez żadnych zobowiązań.

Czy mogę przetestować Unimed przed zakupem?

Tak, oferujemy 14-dniowy okres próbny, podczas którego możesz korzystać z pełnej funkcjonalności Unimed bez żadnych zobowiązań.

Czy mogę przetestować Unimed przed zakupem?

Tak, oferujemy 14-dniowy okres próbny, podczas którego możesz korzystać z pełnej funkcjonalności Unimed bez żadnych zobowiązań.

Czy mogę przetestować Unimed przed zakupem?

Tak, oferujemy 14-dniowy okres próbny, podczas którego możesz korzystać z pełnej funkcjonalności Unimed bez żadnych zobowiązań.

Czy mogę przetestować Unimed przed zakupem?

Tak, oferujemy 14-dniowy okres próbny, podczas którego możesz korzystać z pełnej funkcjonalności Unimed bez żadnych zobowiązań.

Zaufali nam