Cennik
Decydując się na Unimed, decydujesz się na kompleksowy system, którego zadaniem jest skuteczna monetyzacja ruchu. Chociaż program jest dostępny w różnych wariantach, każdy z nich ma taki sam zestaw funkcji - jedyna różnica dotyczy liczby użytkowników mogących z niego korzystać. Dlatego też podstawowym pytaniem, jakie należy sobie zadać, wybierając wariant systemu, jest to o wielkość zespołu roboczego.
Rozróżniamy w systemie 2 typy ról:
operator
osoba, której zadaniem jest odbierać i wykonywać połączenia telefoniczne, sms ect.
użytkownik
osoba nie pracująca w call center- np. właściciel, manager placówki, koordynator ect.

Sprawdź, która wersja systemu będzie dla Ciebie najlepsza.
Rekomendację pakietu dokonujemy na podstawie ilości operatorów oraz Szacowanej Wielkości Ruchu. Szacowana wielkość ruchu dla Twoich parametrów to 4594 kontaktów miesięcznie. Szczegóły sprawdzisz w kalkulatorze optymalizacji.
Sprawdź jak to liczymyPakiet START
Pakiet MINI
Pakiet OPTIMUM
Pamiętaj, że koszty telefonii VoIP nie są wliczone w koszty systemu Unimed.
Szczegóły dodatkowych kosztów znajdziesz w sekcji FAQ.
Potrzebujesz indywidualnego wdrożenia? Skontaktuj się z nami.
Dopasujemy idealne rozwiązanie, które spełni oczekiwania Twojej placówki. Napisz do nas, a my wrócimy do Ciebie z ofertą.
Zapytaj o indywidualne wdrożenieW pakiecie darmowe szkolenie z narzędzia dla zespołu
Zapewniamy kompleksowe szkolenie wprowadzające dla Twojego zespołu. Poza szkoleniem możesz liczyć na stałe wsparcie naszego supportu - jesteśmy dostępni telefonicznie na infolinii oraz mailowo.
W każdej z wersji systemu Unimed zawarte są następujące moduły:
FAQ
Czy mogę przetestować Unimed przed zakupem?
Czy mogę przetestować Unimed przed zakupem?
Czy mogę przetestować Unimed przed zakupem?
Zaufali nam


